Przetrwać dzisiaj

wszystkie 3 skarby cały dzień w domu. Nabzdyczona Mania, w której zaczynają hormony buzować, mała Basia co i rusz rycząca i nieustannie czegoś chcąca od babci. Jedynie ta średnia, póki co, jest cicha i bezwonna. Mama siedzi przy kompie i obrabia sesje - jest zawodowym fotografem. A babcia ze skarbami. Bo. One mają w szkole wywiadówki, a w Montessori to się odbywa przez 3 dni - każdy rodzic oddzielnie przez pół godziny. Co jest całkowicie bez sensu, bo i tak dostają kilkukartkową opisową ocenę. Wczoraj były tylko te starsze, ale dziś... Jutro też mają być wszystkie 3, ale ponieważ wyjeżdżamy to zapewne jakoś łatwiej będzie.
Za 6 dni wyjeżdżam!!

4 komentarze:

  1. Moja wnuczka też w przedszkolu Montessori, ale w Polsce, i tu nie ma takich długich wywiadówek, na szczęście:)
    Sześć dni szybko zleci, liczysz dni, wiec chyba Ci się już bardzo chce do domu. Bo gdzie Ci będzie lepiej ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, no jasne, 5 tygodni to trochę za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłem na bardzo fajnych wakacjach ostatnio z swoim bardzo dobrym przyjacielem.Na tych wakacjach spędziłem bardzo miło aż dwa tygodnie.Oczywiście miałem wtedy wykupione ubezpieczenie które znalazłem na stronie https://polisoteka.pl/ubezpieczenie-turystyczne .Może ktoś z was tym ubezpieczeniem także się zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń