Lato, lato i letnicy

No bo w tym roku całe lato mam letników. Letnicy są szkudni. No, hm, można trochę zarobić, ale... Hm. Trzeba porobić ze względu na nich pewne zmiany w domu. Po pierwsze - założyć samozamykacz do drzwi wejściowych. Miałam taką grupę, która tak waliła tymi nieszczęsnymi drzwiami, że aż tynk w jednym miejscu odpadł. A mi się serce kroiło za każdym razem. Inna grupa zasmarowała, chyba tłuszczem, obydwa stoliki ogrodowe, ale tak starannie, że się domyć nie da - na ten drewniany trzeba będzie chyba położyć ceratę. Ale się jeszcze waham, bo to brzydko będzie. No i kwestia popielniczek. W domu palić nie wolno, popielniczka stoi na zewnątrz na stoliczku. No i już dwie popielniczki wcięło. Oni je biorą, chodząc palą i potem odstawiają niewiadomogdzie. Na to nie mam jeszcze pomysłu, na razie kupiłam na targu kilka popielniczek i będę je sukcesywnie wystawiać. Dzisiaj mam intermezzo, wczoraj wyjechała rodzina Czechów (super goście, nie trzaskali, nie palili, cały dzień ich nie było, a porządek zostawili po sobie taki, że w zasadzie wystarczy tylko nową pościel dać i szlus), a dopiero jutro przyjeżdża para Niemców. I to aż na dwa tygodnie. Mam nadzieję, że mówią trochę po angielsku, bo ja nicht fersztejen, tylko parę przekleństw znam, co je moja mam wyniosła z obozu.

4 komentarze:

  1. Może w dwoch miejscach, gdzie Ci to nie przeszkadza ustaw stale popielnice,mozne to byc nawet fikusny garnek, cos , gdzie mozesz nasypać piachu i w to goscie petują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dechy od stolu ewnie wyszlifowac na,nowo by sie zdalo, ale moze jednak da sie umyc detergentem, takim do tluszczu do piekarnikow i mocnych zabrudzen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jest coś za coś. Można fajne kontakty nawiązać, czasem nawet przyjaźnie powstają... A że nie wszyscy są idealni?... no nie są! ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys mieszkalam z delikwentkami, ktore nie potrafily drzwi zamknac inaczej niz trzaskajac, a ze moj pokoj byl nad wejsciem, to mialam ciagly bol glowy:)

    Moze z popielniczkami zrob jak w filmie: srubami do podloza przytwierdz!

    OdpowiedzUsuń