Jak i czy ich powstrzymać?

Aaa, bo mój syn z żoną postanowili pojechać na 3 dni w góry z namiotem. Ale, nie w nasze góry tylko do Rumunii. Najpierw 16 godzin jazdy, potem od razu w góry, bez aklimatyzacji, śnieg, cisza, pustka i znikąd pomocy jakby co. Powiedziałam synowi co o tym myślę (że to durne) i może by pojechali np w Bieszczady, tam o tej porze roku też żywego ducha nie uświadczą. A on na to, że też by wolał, nawet jeszcze bardziej cywilizowanie - nocować nie w namiocie tylko w schronisku, np na Chochołowskiej i pochodzić po Tatrach Zachodnich, ale, mówi, Karolina się uparła. No cóż, powiedziałam moje zdanie i chyba wiele więcej nie mogę, wszak już od jakiegoś czasu dorośli są. Dzieci zostawią u tych drugich dziadków.

8 komentarzy:

  1. Dobrze, że tylko trzy dni ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha... mojego osiemnastolatka nosi, w ferie z kolegami miał wyjechać... w góry pod namiot ;) Zaproponowaliśmy, żeby może najpierw rozbili namiot na działce u kolegi, przespali ze dwie noce, zobaczyli jak to jest... jak zmarzną, to najwyżej wrócą do domu. Nie mówiąc o tym, że zapowiedzieliśmy, że MUSI sobie kupić odpowiedni ekwipunek i grosza do tego nie dołożymy. Pomysł umarł śmiercią naturalną. A Twój Syn... cóż... dorosły jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie wszystko rozumiem, i Rumunię i góry, i namiot, i trzy dni... Natomiast wcale nie rozumiem, dlaczego w zimie pod namiot ?? No i kwestia powrotu, Po trzech dniach wędrówek, jak nie odpoczną choć jeden dzień, powrót może być bardzo trudny. Najwyżej sobie przedłużą jakimś noclegiem po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Próba, oby się udało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzę za Panią z apteki- dorośli są.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, udało się wpisać i opublikować komentarz, to ja, autorka tego bloga, no niestety, nie udało mi się zachować nicka z bloxa. Dawno, dawno temu, a konkretnie to 10 lat tamu założyłam tu na bloggerze konto jako Agnieszka_a (hm, niektórzy wiedzą dlaczego akurat tak) i teraz się chyba nie da zmienić, w każdym razie nie wiem jak

    OdpowiedzUsuń
  7. Nick wyświetlany można zmienić (chyba?) Panel po lewej stronie, ustawienia, ustawienia użytkownika, ogólne- Blogger i tam jest podświetlone "edytuj", kliknąć, edytuj profil użytkownika i w tozsamości jest "wyświetlana nazwa"- chyba można ją zmienić, trzeba potem przewinąć sporo do dołu i kliknąć "zapisz profil". Nie wiem, czy potem nie trzeba się wylogować i zalogować jeszcze raz. Daj znać, czy się udało :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało się!!! Dzięki Cytrynko, dziękuję ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń